پرسش و پاسخ
چگونه می توانم یک پروفایل کاربری ایجاد نمایم؟
زدن دکمه ثبت نام
وارد کردن شماره همراه
دریافت و وارد کردن کد تایید
تکمیل همه فیلد ها
چگونه می توانم وارد پروفایل کاربری خود شوم ؟
پس از ثبت نام در سایت، برای ورود مجدد به سایت کافی است دکمه ورود را فشار دهید و با وارد
کردن شماره همراه و رمز عبور به حساب کاربری دسترسی پیدا خواهید کرد
رمزخود را فراموش کرده ام ، چگونه می توانم وارد پروفایل خود شوم ؟
زدن دکمه ورود
انتخاب گزینه رمز عبور را فراموش کرده ام.
برای خرید حتما باید در سایت عضو شویم ؟
نیاز نیست در سایت عضو شوید شما میتوانید با انتخاب کتابهای مورد نظرتان وارد سبد خرید شوید و درآن قسمت لازم است عضو سایت شوید و مراحل را تکمیل فرمایید
چگونه می توانم حساب کاربری خود را ویرایش کنم ؟
بعد از عضویت در سایت ناحیه کاربری برای شما ایجاد میشود که در صورت نیاز میتوانید حساب
کاربری خود را ویرایش نمایید
آیا بعد از ثبت سفارش در خواست تغییر در فاکتور وجود دارد؟
خیر، بعد از صادر شدن فاکتور امکان تغییر در آن وجود ندارد.
چگونه سفارش خود را ثبت نمایم ؟
از دو روش می توانید سفارش خود را ثبت نمایید:
ابزار جستجو: که در قسمت بالای صفحه سایت موجود است. کافی است نام کتاب و یا نویسنده مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد نمایید تا به صفحه مخصوص کتاب و یا نویسنده مورد نظر خود وارد شوید.
نوار منو دسته بندی کتابها:، در این قسمت کتابها بر اساس موضوع، دستهبندی شده تا کاربران به راحتی به کتابهای مورد نیاز خودشان دسترسی پیدا کنند.
پس از مطالعه مشخصات کتاب مورد نظر آن ها را به سبد خرید خود اضافه نموده و فرایند پرداخت و آدرس نویسی را انجام دهید.
آیا می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم ؟
خیر، چنین امکانی هنوز برای فروشگاه چاویژ میسر نیست و در هنگام ثبت سفارش باید پرداخت انجام شود.
سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کرده ام ، مبلغ از حسابم کم شده ، اما تایید نشده است، چه کار کنم؟
احتمال دارد به دلیل اختلال در درگاه بانکی و یا شبکه شتاب و شاپرک انتقال وجه به صورت ناقص انجام شده باشد، که معمولا وجه به صورت خودکار همان زمان و یا طی 72 ساعت کاری مبلغ کسر شده مجدداً به حساب مشتری برگشت خواهد خورد. و درصورت نیاز میتوانید با پشتیبانی بانک خود نیز تماس حاصل فرمایید
آیا امکان تغییر در مندرجات فاکتور بعد از ثبت شدن سفارش وجود دارد ؟
خیر، بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد
چگونه میتوانم کتابی که درسایت پیدا نکردم یا موجود نیست سفارش دهم؟
فروشگاه اینترنتی کتاب چاویژ، امکان ثبت سفارش برای کتابهایی که در سایت ثبت نشده است را ندارد.
چگونه می توانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایم؟
پس از تکمیل فرآیند خرید به صفحه درگاه اینترنتی بانک وارد می شوید که امکان پرداخت به صورت اینترنتی را فراهم می آورد. برای انجام این امر داشتن کارت عضو شبکه شتاب، رمز پویا، داشتن اطلاعات cv2 و تاریخ انقضاء کارت ضروری است.
آیا می توانم فرد دیگری را برای تحویل سفارش معرفی نمایم ؟
بلی، هنگام ثبت آدرس میتوانید آدرس و اسم شخص مورد نظر برای تحویل سفارش را وارد نماید.
در چه ساعاتی امکان خرید کتاب را دارم ؟
در 24 ساعت شبانه روز و تمامی ایام هفته (حتی روزهای تعطیل) میتوانید سفارش خود را در سایت چاویژ ثبت کنید.
آیا محدودیت تعداد خرید از یک کتاب در فروشگاه چایژ وجود دارد ؟
خیر، با توجه به تعداد موجودی کتاب مورد نظر که در سایت چاویژ نمایش داده شده است می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.
چگونه از تخفیف ها و فروش ویژه آگاه شوم ؟
با عضویت در پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و کانال روبیکا چاویژ می توانید از تخفیفهای ویژه آگاه شوید
چه مدت بعد از ثبت سفار در سایت فروشگاه بسته به دستم خواهد رسید؟
ظرف مدت 3 الی 5 روز کاری (همه روزهای هفته بجز جمعه ها و ایام تعطیل) بسته در آدرس ثبتی شما به دستتان خواهد رسید
وضعیت ارسال مرسوله پستی را چگونه پیگیری کنم ؟
برای اطلاع از وضعیت بستهی پستی به قسمت پیگیری سفارش در سایت چاویژ مراجعه کنید و شماره مرسوله که برایتان پیامک شده است را در این قسمت وارد کنید تا مرسوله خود را رهگیری نمایید
چگونه می توانم با چاویژ تماس بگیرم ؟
کاربران گرامی در صورت وجود هرگونه سوال، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید تا تمامی مسیرهای ارتباطی در آنجا را مشاهده نمایید تا واحد پشتیبانی پاسخگوی شما باشد.
در چه شرایطی می توانم بسته خود را مرجوع نمایم؟
در صورت وجود مشکل فنی تولید کتاب مانند سفیدی بخشی از صفحات، ناقصی، وارونه بودن، ایرادات صحافی یا چاپی با ارسال اسکرین از نقایص مشاهده شده به اینستاگرام، تلگرام و روبیکای واحد پشتیبانی سریعاً پاسخگوی شما خواهد بود و هماهنگی های لازم برای مرجوع کردن کتاب را با شما انجام خواهد داد.
لازم به ذکر است که هزینۀ پست، پاکت و.. در صورت اثبات صحت مشکل از جانب ناشر بر عهدۀ فروشگاه چاویژ است.
اگر کتاب تحویل گرفته شده مطابق با کتاب بارگذاری شده در سایت نباشد می توانم آن را مرجوع نمایم؟
بلی، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت پس از تحویل کتاب، مورد مغایرت را از طریق مسیرهای ارتباطی در بخش تماس با ما به واحد پشتیبانی اعلام نمایید تا ضمن تایید و هماهنگی لازم بسته شما مرجوع گردد
اگر کتاب ها ایرادات ظاهری داشته باشند، تا چه مدت مهلت مرجوع کردن آن را دارم؟
ایرادات فیزکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کتاب، به خدمات پساز فروش از طریق راه های ارتباطی در بخش تماس با ما اطلاع داده شود.
چنانچه بعد از تحویل کالا از خرید خود منصرف شوم می توانم آن را مرجوع نمایم؟
خیر، امکان انصراف از خرید پس از تحویل کتاب وجود ندارد. جزییات لازم کتب داخل سایت در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته تا قبل از خرید به صورت دقیق بررسی نمایند.
اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است، می توانم آن را تحویل نگیرم؟
فروشگاه اینترنتی چاویژ، بسته های ارسالی توسط پست پیشتاز را در بسته بندی مناسب و با بیمه اداره پست به آدرس مشتریان ارسال می نماید، در صورت مشاهده هرگونه ایراد در بسته بندی که موجب ایراد فیزیکی در کتاب ارسالی شده است از تحویل بسته از مامور پست خودداری نمایید و موضوع را از طریق مسیرهای ارتباطی در بخش تماس با ما به واحد پشتیبانی اعلام نمایید.
آیا قیمت محصولات در سایت بروز هستند؟
قیمت کتب سایت به صورت هفتگی بروزرسانی می شود.
آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت است؟
این مشتریان با هماهنگی از طریق راه های ارتباطی مذکور می توانند با قیمت مناسب تری کتب را دریافت نمایند
آیا قیمتها نسبت به بازار ارزانتر است ؟
قیمت های درج شده در سایت مطابق قیمتهای روی جلد کتاب است ولی اکثر مواقع کتابها شامل یکسری تخفیف در بازه زمانهای مختلف میشوند
چگونه مطمئن باشم که بعد از خرید، سفارش به دستم خواهد رسید؟
فروشگاه اینترنتی کتاب چاویژ وابسته به نشر چاویژ، دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از توسعه تجارت و رسانه دیجیتال و عضو اتحادیه ناشران و کتابفروشان است، بنابراین با خیالی آسوده می توانید از این فروشگاه خرید نمایید
با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
با داشتن هر کارت عضو شبکه شتاب می توانید سفارش اینترنتی خود را ثبت نمایید.
میتوانم کالایی را که از طریق فروشگاه چاویژ سفارش دادهام با مراجعه به مرکز چاویژ حضوری تحویل بگیرم؟
خیر، امکان تحویل حضوری نیست.
آیا کتب، شامل مهلت 7 روزه ضمانت تعویض یا مرجوع هستند؟
بلی، در صورت وجود مشکلات فنی تولید با هماهنگی با بخش پشتیبانی تا 7 روز کاری امکان تعویض و یا مرجوع کالا وجود دارد
چنانچه مرجوع کردن کتاب دارای ایراد فیزیکی شامل هزینه شود، هزینه توسط چه کسی پرداخت می شود؟
در صورت تایید مشکل از جانب ناشر کتاب، هزینه بر عهدۀ فروشگاه چاویژ خواهد بود.